قوانین و مقررات خرید از فروشگاه آنلاین وِرساد بیوتی

ثبت اطلاعات مشتریان :

بعد از بررسی کامل محصول مورد نظر و اضافه کردن به سبد خرید، سایت به صورت خودکار اقدام به ثبت پیش فاکتور شامل هزینه حمل و نقل از طریق پست با توجه به وزن مرسوله نموده و پس از تکمیل فرم مربوط به آدرس شما، مبلغ قابل پرداخت برای شما نشان داده می شود که به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی قابل پرداخت برای تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب است. ثبت آدرس ایمیل معتبر و شماره تماس الزامی است. (اگر اطلاعات سفارش تان ناقص باشد و پرداخت صورت گرفته باشد، با شما تماس گرفته می شود.) در صورت صحیح بودن تمام موارد حداکثر ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش قطعی، مرسوله ارسال می شود. لطفاً در هنگام ثبت سفارش ، آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتماً ایمیل و شماره همراه معتبر وارد کنید تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود.(

ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

اصلاح سفارشات:

درصورتی که پس از ثبت سفارش درخواست اصلاح و افزودن مورد جدید در سفارش خود داشتید، اگر سفارش ارسال نشده باشد. با برقراری تماس تلفنی و ارائه شماره سفارش می‌توانید آن را ویرایش نمایید. هزینه ارسال ممکن است با توجه به کالایی که اضافه می‌کنید افزایش یابد.

مراحل بررسی و ارسال سفارشات:
پس از پرداخت سفارش و تأیید مبلغ پرداختی،‌ وضعیت سفارش به ” ثبت شد ” تغییر می کند. پس از این مرحله سفارشات آماده شده و از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند نمود.

در صورتی که پرداخت شما به هر دلیلی موفق نبود. سفارش ثبت نشده تلقی میشود و بدون پرداخت هزینه هیچ سفارشی ارسال نخواهد شد.

درصورت کسر مبلغ از حساب شما در تراکنش های ناموفق هزینه به صورت اتوماتیک توسط بانک به حسابتان برگشت داده خواهد شد.

نکته:سفارشاتی که در روزهای تعطیل و پنجشنبه و یا روز قبل از تعطیل ثبت می‌ شوند فردای روز بعد از تعطیل ازسال خواهند شد.

پیگیری سفارشات :
جهت پیگیری سفارش می‌توانید با استفاده از شماره سفارش و ایمیل خود از طریق تماس باما اقدام نمایید.

نحوه ارسال (پست پیشتاز و پیک) :

زمان حمل بسته در این روش ۱ تا ۳ روز است که برای مراکز استان ۱ تا ۲ روز ، ‌شهرستان های بزرگ ۲ تا ۳ روز و شهرهای کوچک و روستاها ۴ روز می باشد.

سفارشات اگر قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شده باشند همان روز ارسال خواهند شد و برای سفارشات ثبت شدۀ بعد از ساعت 12 ظهر در روز کاری بعدی ارسال خواهد شد.

برای سفارشات با تعداد بالا و ارسال با اتوبوس تماس تلفنی برقرار نمایید.

ارسال سفارشات در حال حاضر فقط برای استان سیستان و بلوچستان و شهر زابل از طریق پیک برای مناطق داخل شهری مبلغ 3000 تومان و برون شهری طبق کرایه سازمان تاکسیرانی زابل و حومه مقدور می باشد. هزینه ارسال برای این عزیزان پرداخت در محل می باشد.

پیگیری پستی:

در صورت پرداخت موفق کد پیگیری به صورت خودکار در اختیار شما قرار داده می شود و طی ۲۴ ساعت کاری پس از ثبت سفارش مرسوله شما ارسال می گردد و شماره رهگیری سفارش شما به آدرس ایمیلی که هنگام ثبت سفارش وارد کرده اید برای بهره برداری های بعدی تقدیم میشود. پس از ارسال سفارش وضعیت سفارش شما به حالت ارسال شد تغییر می‌کند (ممکن است در اسپم ها باشد) با این کد ۲۴ رقمی ارسال شده می توانید سفارش خود را ازسامانه رهگیری مرسولات پستی از اینجا پیگیری نمایید. کد رهگیری مرسوله تنها تا ۳ ماه بعد از ارسال نزد ما محفوظ و سپس به صورت خودکار حذف میشود. بدیهی است پاسخگویی به مرسولاتی که بیش از این مدت به دست گیرنده نرسیده باشد امکان پذیر نخواهد بود.

روش های پرداخت سفارش :
روش پرداخت سفارش به صورت آنلاین ممکن است.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.

لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می‌توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را (منهای ۵۰۰ تومان هزینه کارت به کارت) پس گرفت که این زمان حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح فردای ثبت سفارشی که بعد از ساعت ۱۲ صبح ثبت شده است می‌باشد. در غیر این صورت امکان لغو سفارش وجود ندارد.

برگشت خوردن سفارش :
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

تخفیف :
قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد. بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود.

برای خریدهای تعداد بالا باما تماس بگیرید.

عدم تطابق سفارش:

سفارشات شما با دقت و پس از چندین بار بررسی، بسته بندی میشوند بنابرین امکان وجود مغایرت در سفارشات بسیار کم است.

در صورت وجود مغایرت در سفارش ثبت شده و کالای ارسال شده با ما تماس بگیرید. در صورت مغایرت سفارش با مرسوله دریافتی از قبیل رنگ، تعداد نوع سفارش قابل عودت و عین مبلغ واریز شده به حساب برگشت داده میشود. کالاهایی که قابل فروش مجدد نباشد به دلایلی اعم از ضربه، استفاده شدن و… قابل ارجاع نخواهند بود. تنها ۲۴ ساعت بعد از دریافت سفارش امکان اعلام مغایرت وجود دارد و بعد از آن فروشگاه هیچ نوع اعتراضی را قبول نخواهد کرد.